Me mentiin Jimmyn kanssa naimisiin 10.9.2005. Huomenlahjaksi lupasin maksaa Jimmylle tatuoinnin. Sellasen palasista rakennetun leijonan, mustan. Tuonne lanneselkään. Jimmy oli halunnut sellaista jo pitkään. Jimmy oli valinnut kuvankin jo valmiiksi. Leijona on mulle tavallaan Jimmymäisyyden symboli. Jimmy on syntynyt 23.7. on siis ensimmäinen leijona. Ekat leijonat ovat kuulema syntyneet johtajiksi, ja Jimmy on Johtaja. Ja mun mielestä vielä jotenkin leijonamainenkin. Sulavaliikkeinen kissaeläin ja kasvoja reunustaa leijonanharja. (Jimmyn ihana tukka ja parta, jota ei enää ole.)

Se tatuointi jäi ottamatta. Oli kiireitä, ei ehditty. Sitten Jimmy jo sairastuikin, eikä infektioiden takia sitä voinut ottaa. Eikai sitä enään kannata ja riskit infektioille on edelleenkin olemassa.

Mä päätin äsken, että vaihdan oman kakkostatska-suunnitelmani ehkä tuohon Jimmyn leijonakuvaan. Kannan Leijonani lanteillani. Voi olla vähän mautonta, sama kun tatuoisin I love Jimmy suoraan otsaani, mutta niinhän se tulee menemään. Jimmy on osa mua ja tulen aina häntä rakastamaan, joten miksikäs ei kulkisi mun mukanani Leijonan hahmossa?

Jos joku tulevaisuuden mies ei sitä symbolisena juttuna ymmärrä, ni tällä hetkellä ainakin tuntuu, et toivottaisin painumaan helvettiin.