Pikana tosiaan. Väsyttää ihan helvetillisesti.

Mitäs mulle kuuluu, töitä, remonttia, töitä, remonttia, kotihommia, pihahommia, töitä, remonttia ja uhmaa!

Eilen oli huonosti (siis mä nukuin huonosti) nukutun yön + aamuvuoron seurauksena täällä sekä uhmaikäinen kiukutteleva kakara, että väsymystään kiukutteleva äiti. Mä en tajuu, mikä vitun magneetti mussa on, että kun haen hoidosta, niin sen jälkeen ei isi kelpaa helvetti yhtään mihinkään, vaikka yhtä kauan on erossa oltu hoitopäivän takia molemmista. Ärsytti. Etenkin ku tosiaan kello oli pirissyt klo 4.30 ja unta hain vielä pitkästi puolenyön jälkeen... Piti sitten räjähtää, itkeä ja olla taas tooosi aikuinen. Onneks sit tuo ääliö (Jimmy siis) tajus, että on sen oman ja meidän lapsen terveydelle edullisinta antaa mun hetki levähtää. Sen jälkeen olin kuin uudesti syntynyt, vaikka Jeremias kävi mun lepäilyn aikanakin kerran vääntämässä rillejä ja kerran repimässä tukasta ja kolmasti kiipes päälle...

Tänää ostettiin Jerkulle lassien toppapuku(39,90) ja naperon talvikengät(29,90). Vittu, en enää koskaan ota Jimmyä mukaan lastenvaatekaupoille, mä oisin nimittäin ostantu melko varmasti joko reiman toppatakki + housut yhdistelmän tai travallen remu-haalarin. Mutta ei! Ei kuulema kannata, kun ei mene ku yhden talven kuitenkaan. Vittu. Vielä mä ne ostan. Jos vaikka taas alesta löytäisin. Ei sillä, että haluisin välttämättä just reimateciä tai reimaa tai ees travallea, mutta ku minusta ne ny vaan  näytti parhaimmalta. Joo, äitin turhamaisuus ennen kaikkea. :) Ja onhan ton lassien kangas ehkä vähän tönkköä tollaselle taaperolle, mutta jospa se nyt vähän ees kestäis kulutusta ja kosteuttakin.

Sain tänään myös seuraavan 3 viikon työvuorolistan. Seuraavassa listassa 6 yötä. JEE! Tykkään! Oikeesti. Kerrankin inhimillisen mittaiset hoitopäivät jerkulle, kun sen tarttee mennä vasta, ku tuun kotiin nukkumaan ja se haetaan sitten ku herään, viimeistään klo 16. Muuten esim iltavuorossa olis hoidossa melkein kellon ympäri!! Eikä se yölisäkään pahaa tee...