Flunssa on ja pysyy. Karppiruokailut on vähä menny poskelleen, pakko syödä sitä mikä maistuu. Tänään tehtiin kuitenkin karppipitsaa. Kesäkurpitsapohjan sijaan tehtiin vähän samankaltainen pohja, ku mistä ne rieskat tehtiin, ja oli tosi namia.

Asunto on kuin pommin jäljiltä. Jimmy on touhunnut täällä Jerkun kanssa koko päivän, ja sen näkee. Kaikki on ihan sekaisin. Mä olen ansiokkaasti pötkötellyt sängyssä. Kuumetta ei edelleenkään ole, mutta olo on silti ihan kamala. Yleensä mulla onkin kamalin olo kuumettomana flunssasena, sit kuumeessa jollain tapaa "helpottaa", ainakin nopeammin.

Kiinteistövälittäjäkin soitteli, että huomenna klo 18 tulisi joku privaattinäytölle. Olin jo hätää kärsimässä, että pitääkö mun tää huomenna kipeenä, Jerkun kanssa "tuunata" tää kämppä tästä tilanteesta esittelykuntoon YKSIN, mut Jimmy sai ihme kyllä järjestettyä vapaata.

Nyt on pakko mennä juomaan taas jotain kuumaa. Kurkussa kasvaa tosi iso kaktus.